Bestelling
Meest gestelde vragen Niet gevonden wat u zocht?
- Meteen na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met het overzicht van de bestelde producten.
- Je bestelling wordt ook toegevoegd op de Cebeo e-shop aan de lijst onder het tabblad “Info bestellingen”, “Alle bestellingen”.
Eens je bestelling geplaatst, kan je deze zelf niet meer wijzigen. In het geval dit noodzakelijk is, contacteer dan je filiaal.
- Een artikel op voorraad, besteld via de Cebeo e-shop of Cebeo app voor 19u (15u voor kabel), ontvang je in principe de volgende dag.
Bestellingen via mail, telefoon of in een filiaal, dien je voor 15u te bestellen om ’s anderendaags te ontvangen. - Zodra je bestelling verwerkt is voor verzending, ontvang je een elektronische leverbon met een track & trace mogelijkheid.
Hiermee kan je de ‘estimated time of arrival’ raadplegen. - Met een ‘express delivery’ kan je je bestelling van voorraadproducten de dag zelf nog ontvangen. Aan deze dienst zijn voorwaarden verbonden.
Bespreek dit in je filiaal. - Voor niet-voorraad artikelen zijn er geen vaste levertermijnen. Je kan de geschatte leverdatum navragen in je filiaal.
- Een bestelling voor levering via de Speed Desk in het filiaal van Moeskroen, kan je na 1 uur zelf afhalen (kabel na 2uur). De bestelling wordt beperkt tot max. 5 lijnen.
- In de Cebeo e-shop of de Cebeo app bevat de kolom “stock” bij elk artikel de totale voorraad bij Cebeo.
- Klik je op het getal in de kolom “stock”, dan zie je de voorraad per Cebeo vestiging.
Ja, dat kan. Hiervoor vraag je een afroeporder aan bij je filiaal of contactpersoon. Met een afroeporder bepaal je zelf welke artikelen in welke hoeveelheid op welke tijdstippen geleverd worden.
Indien het bestelde artikel niet meer leverbaar is door onze leverancier, kan de bestelling geannuleerd worden. In dit geval kan er een alternatief voorgesteld worden.
- Je kan je offerte raadplegen op de Cebeo e-shop. Een standaard offerte is een maand geldig, een kabelofferte is slechts 2 dagen geldig.
- Je kan je offerte(s) raadplegen onder de tab Offertes op de Cebeo e-shop. Na het verstrijken van de geldigheidsduur ervan, verdwijnt je offerte uit de lijst.
Indien je je offerte bevestigt, heb je de keuze tussen volgende mogelijkheden:
- De volledige offerte
- Deel van de offerte
- Een offertelijn
Neen, dit is helaas niet mogelijk. Wens je andere aantallen, vraag dan een nieuwe offerte aan.