You are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site.

Terugsturen & ruilen

Meest gestelde vragen Niet gevonden wat u zocht?

  • Ja, dat kan onder bepaalde voorwaarden. De originele bestelbon mag niet ouder zijn dan 6 maanden en het product moet zich in de oorspronkelijke staat bevinden.

  • Je kan alleen artikelen retourneren die op voorraad liggen bij Cebeo (stockcodes A en B). Artikelen die niet op voorraad zijn en speciaal voor jou besteld worden (stockcode C), kan je niet terugsturen. Dit staat duidelijk vermeld op de artikelkaart op de Cebeo e-shop.

  • Indien voldaan wordt aan de bovenstaande voorwaarden, kan je producten op twee manieren retourneren:
    • Je kan een retourafhaling aanvragen bij het filiaal. De transportfirma zal dan zelf om de te retourneren artikelen komen.
    • Je kan de goederen zelf afleveren bij het filiaal.
  • Dat hangt er vanaf. Heeft Cebeo een vergissing begaan (bv levering van verkeerde of een fout aantal producten, beschadiging bij transport…), dan worden er geen kosten aangerekend.

  • Gebeurt de retour omwille van een andere reden, dan maken we volgend onderscheid:
    • Retourneren via het filiaal: artikelen op voorraad in het filiaal (stockcode A) kan je gratis terugsturen. Voor artikelen die alleen centraal op voorraad liggen (stockcode B) betaal je 10 euro transportkost.
      Bij de retour van een artikel met stockcode A of B, die geleverd werd via transport, zal een kost van 5 euro aangerekend worden. (indien de oorzaak van de retour niet bij Cebeo ligt)
    • Afhaling door een transporteur: hiervoor betaal je standaard een transportkost van 25 euro.

Cebeo heeft geen centraal adres voor het retourneren van producten. De procedure en voorwaarden voor retours vind je hierboven.

Raadpleeg de status van jouw retourzending op de Cebeo e-shop bij ‘alle bestellingen’.

Contacteer ons

Contact
Wij gebruiken  cookies
Wij gebruiken  cookies  om uw gebruikerservaring te verbeteren.