Garantie & herstelling
Meest gestelde vragen Niet gevonden wat u zocht?
Hoe werkt een herstelorder?
- Valt jouw artikel nog onder de wettelijke garantievoorwaarden of bijzondere garantievoorwaarden van de fabrikant, dan wordt je artikel teruggestuurd naar de fabrikant. Dan wordt het product gratis hersteld of vervangen.
- Is de garantietermijn verstreken, dan wordt er een bestek opgemaakt voor de herstellingskosten. Als klant beslis je dan of je het product al dan niet laat herstellen.
- Voor onze partner-merken van elektrische gereedschap gelden enkele specifieke procedures. Deze vind je hier
Wat is de status van mijn herstelling
Neem hiervoor contact op met jouw filiaal.
Mijn artikel is beschadigd of defect
- Bij levering: kijk steeds je bestelling na bij levering. Merk je een defect of beschadiging op, vermeld dit dan op de leverbon. Merk je het defect pas later op, neem dan zo snel mogelijk contact op met een vertegenwoordiger of filiaal. Dan worden verdere afspraken gemaakt voor de vervanging van het defecte artikel.
- Na gebruik: is je artikel nog in garantie, dan geldt de garantieprocedure van de fabrikant. Indien de garantieperiode verstreken is, kan je de mogelijke oplossingen in je filiaal bespreken.
- Voor onze partner-merken van elektrische gereedschap gelden enkele specifieke procedures. Deze vind je hier