You are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site.

Garantie & herstelling

Meest gestelde vragen Niet gevonden wat u zocht?

  • Valt jouw artikel nog onder de wettelijke garantievoorwaarden of bijzondere garantievoorwaarden van de fabrikant, dan wordt je artikel teruggestuurd naar de fabrikant. Dan wordt het product gratis hersteld of vervangen.

  • Is de garantietermijn verstreken, dan wordt er een bestek opgemaakt voor de herstellingskosten. Als klant beslis je dan of je het product al dan niet laat herstellen.

Neem hiervoor contact op met jouw filiaal.

  • Bij levering: kijk steeds je bestelling na bij levering. Merk je een defect of beschadiging op, vermeld dit dan op de leverbon. Merk je het defect pas later op, neem dan zo snel mogelijk contact op met een vertegenwoordiger of filiaal. Dan worden verdere afspraken gemaakt voor de vervanging van het defecte artikel.

  • Na gebruik: is je artikel nog in garantie, dan geldt de garantieprocedure van de fabrikant. Indien de garantieperiode verstreken is, kan je de mogelijke oplossingen in je filiaal bespreken.

Contacteer ons

Contact
Wij gebruiken  cookies  om uw gebruikerservaring te verbeteren.