Contact
Waar gaat jouw vraag over?
Meest gestelde vragen
Wanneer wordt mijn zending geleverd?
- Een artikel op voorraad, besteld via de Cebeo e-shop of Cebeo app voor 19u (15u voor kabel), ontvang je in principe de volgende dag. Bestellingen via mail, telefoon of in een filiaal, dien je voor 15u te bestellen om ’s anderendaags te ontvangen.
- Zodra je bestelling verwerkt is voor verzending, ontvang je een elektronische leverbon met een track & trace mogelijkheid. Hiermee kan je de ‘estimated time of arrival’ raadplegen.
Mijn artikel is beschadigd of defect
- Bij levering: kijk steeds je bestelling na bij levering. Merk je een defect of beschadiging op, vermeld dit dan op de leverbon. Merk je het defect pas later op, neem dan zo snel mogelijk contact op met een vertegenwoordiger of filiaal. Dan worden verdere afspraken gemaakt voor de vervanging van het defecte artikel.
- Na gebruik: is je artikel nog in garantie, dan geldt de garantieprocedure van de fabrikant. Indien de garantieperiode verstreken is, kan je de mogelijke oplossingen in je filiaal bespreken.
- Voor onze partner-merken van elektrische gereedschap gelden enkele specifieke procedures. Deze vind je hier
Wat zijn de openingsuren van mijn filiaal?
Raadpleeg onze pagina met contactgegevens en openingsuren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je bepaalt zelf de plaats en datum van levering.
- Afhaling in een Cebeo filiaal
- Op de werf
- Bij je thuis
- Op jouw bedrijf
- Of contacteer je vertegenwoordiger indien je een specifieke wens hebt