You are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site.

Contact

Waar gaat jouw vraag over?

Meest gestelde vragen

  • Een artikel op voorraad, besteld via de Cebeo e-shop of Cebeo app voor 19u (15u voor kabel), ontvang je in principe de volgende dag. Bestellingen via mail, telefoon of in een filiaal, dien je voor 15u te bestellen om ’s anderendaags te ontvangen.

  • Zodra je bestelling verwerkt is voor verzending, ontvang je een elektronische leverbon met een track & trace mogelijkheid. Hiermee kan je de ‘estimated time of arrival’ raadplegen.
  • Bij levering: kijk steeds je bestelling na bij levering. Merk je een defect of beschadiging op, vermeld dit dan op de leverbon. Merk je het defect pas later op, neem dan zo snel mogelijk contact op met een vertegenwoordiger of filiaal. Dan worden verdere afspraken gemaakt voor de vervanging van het defecte artikel.

  • Na gebruik: is je artikel nog in garantie, dan geldt de garantieprocedure van de fabrikant. Indien de garantieperiode verstreken is, kan je de mogelijke oplossingen in je filiaal bespreken.
  • Voor onze partner-merken van elektrische gereedschap gelden enkele specifieke procedures. Deze vind je hier

Raadpleeg onze pagina met contactgegevens en openingsuren.

Je bepaalt zelf de plaats en datum van levering.

  • Afhaling in een Cebeo filiaal
  • Op de werf
  • Bij je thuis
  • Op jouw bedrijf
  • Of contacteer je vertegenwoordiger indien je een specifieke wens hebt

Vind een filiaal

Contacteer ons

Contact
Wij gebruiken  cookies
Wij gebruiken  cookies  om uw gebruikerservaring te verbeteren.