"Als je zo'n lange klantenrelatie hebt, dan is het normaal dat je het personeel goed kent. Met sommigen is er een echte vertrouwensband ontstaan."
Darius Gladki - Putman Elektrotechniek & Mechaniek
"Als ik kleine hoeveelheden nodig heb, dan ga ik rechtstreeks naar het filiaal. Soms tot tweemaal per week."
Valentin Gonzalez - Engie Fabricom
"Dat Cebeo zowel thuis als op de werf levert, vind ik ronduit fantastisch!"
Martin De Ligne - OHM Solutions
"Vaak heb ik meteen vervangstukken nodig, en die haal ik direct af in het Cebeo filiaal, want ik weet dat ze het hebben."
Othman Samlali - UPS
"Als ik problemen heb kan ik in het filiaal altijd terecht voor een oplossing. Ook al mijn technische vragen zie ik beantwoord door het personeel."
Dennis Lambrecht - Elektro Lambrecht
"Het filiaal is ook een centrum van kennis en expertise. Ook in de self-service is de kennis van de toonbankmedewerkers erg grondig. Ik stel mijn vragen liever rechtstreeks aan hen dan online."
Bart Stevens - Ebes BVBA
"Het past volledig in de strategie van Cebeo én van onszelf om het leven van de klant makkelijker te maken."
Thierry Vandermotten - Nexans Benelux
"Door mijn drukke agenda heb ik zelden tijd om een opleiding te volgen, maar ik kan altijd bij mijn Cebeo specialist terecht met al mijn technische vragen."
Mathias Persyn - Electro Persyn
"Cebeo is een bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Je wordt constant opgeleid in het werkveld, omdat ICT een sector is die continu evolueert."
Abou Abdrachidov - IT Support
"Ik ben zelf begonnen op de marketingafdeling en na een aantal jaren doorgegroeid naar IT. Cebeo is dus een bedrijf dat kansen geeft aan zijn medewerkers."
David Dekyvere - Business Analist
"Cebeo bracht ons in contact met de geknipte fabrikant voor ons verlichtingsvraagstuk in een hoogtechnologisch klaslokaal."
Ilse Coucke - Atheneum Eureka Torhout
"In ons Cebeo Distribution Center verwerkt onze logistiek dagelijks de bestellingen, zodat het juiste product op het juiste tijdstip en de juiste plaats wordt geleverd. Onze klanten hoeven zich geen zorgen te maken over de levering en kunnen zich focussen op de installatie zelf en het helpen van hun klanten."
Charles Vanderstraeten - Service Delivery Manager
"De klant waardeert sterk dat hij bij Cebeo via één contact een totaaloplossing kan krijgen. Snelheid speelt daarbij een grote rol. Daarom probeer ik eerst de vraag van de klant goed te begrijpen. De oplossing vertaal ik in een gedocumenteerde offerte, waarbij ik rekening houd met onze voorraad en het vooropgestelde budget. Bij die offerte geef ik dan nog de nodige uitleg."
Marc Versleegers - Cebeo Hasselt
"Ik probeer het verschil te maken door steeds beschikbaar te zijn voor mijn klanten. Ik zoek naar een oplossing op al hun vragen. Als ik het antwoord zelf niet ken, vraag ik de hulp van mijn collega’s."
Vincent Beaufort - Cebeo Grâce-Hollogne
"Voor onze industrieprojecten hebben we dikwijls dringend vervangonderdelen nodig. Cebeo komt daaraan tegemoet met hun weekendleveringen."
Bob Boon - Verno Elektrotechniek
"Bij Cebeolightstudio werken we in samenspraak met de installateur, eindklant en eventueel de architect een volledig lichtplan uit. We begeleiden de klanten ook op technisch vlak: hoe dimmen, welke zijn de aandachtspunten voor kleurtemperatuur en -weergave? We merken dat deze aanpak werkt: veel installateurs vertrouwen ons ook hun volgende project toe."
Ymke Debacker - Cebeolightstudio Jette
"De klant verwacht dat hij in een filiaal snel bediend wordt, zodat hij meteen naar zijn werf kan vertrekken. Klanten komen eveneens voor technische ondersteuning. Ik zorg voor zo vlot mogelijke aankopen en afhalingen. Als er extra info nodig is, verwijs ik de klant naar specialisten die hem kunnen helpen."
Anthony Cammarata - Cebeo Jumet
"De Cebeo-specialisten kennen ons assortiment, en kunnen de juiste tools koppelen aan de juiste gebruikers."
Yann de Tonquédec - Knipex
"Als je zo'n lange klantenrelatie hebt, dan is het normaal dat je het personeel goed kent. Met sommigen is er een echte vertrouwensband ontstaan."
Darius Gladki - Putman Elektrotechniek & Mechaniek
"Als ik kleine hoeveelheden nodig heb, dan ga ik rechtstreeks naar het filiaal. Soms tot tweemaal per week."
Valentin Gonzalez - Engie Fabricom
"Dat Cebeo zowel thuis als op de werf levert, vind ik ronduit fantastisch!"
Martin De Ligne - OHM Solutions
"Vaak heb ik meteen vervangstukken nodig, en die haal ik direct af in het Cebeo filiaal, want ik weet dat ze het hebben."
Othman Samlali - UPS
"Als ik problemen heb kan ik in het filiaal altijd terecht voor een oplossing. Ook al mijn technische vragen zie ik beantwoord door het personeel."
Dennis Lambrecht - Elektro Lambrecht
"Het filiaal is ook een centrum van kennis en expertise. Ook in de self-service is de kennis van de toonbankmedewerkers erg grondig. Ik stel mijn vragen liever rechtstreeks aan hen dan online."
Bart Stevens - Ebes BVBA
"Het past volledig in de strategie van Cebeo én van onszelf om het leven van de klant makkelijker te maken."
Thierry Vandermotten - Nexans Benelux
"Door mijn drukke agenda heb ik zelden tijd om een opleiding te volgen, maar ik kan altijd bij mijn Cebeo specialist terecht met al mijn technische vragen."
Mathias Persyn - Electro Persyn
"Cebeo is een bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Je wordt constant opgeleid in het werkveld, omdat ICT een sector is die continu evolueert."
Abou Abdrachidov - IT Support
"Ik ben zelf begonnen op de marketingafdeling en na een aantal jaren doorgegroeid naar IT. Cebeo is dus een bedrijf dat kansen geeft aan zijn medewerkers."
David Dekyvere - Business Analist
"Cebeo bracht ons in contact met de geknipte fabrikant voor ons verlichtingsvraagstuk in een hoogtechnologisch klaslokaal."
Ilse Coucke - Atheneum Eureka Torhout
"In ons Cebeo Distribution Center verwerkt onze logistiek dagelijks de bestellingen, zodat het juiste product op het juiste tijdstip en de juiste plaats wordt geleverd. Onze klanten hoeven zich geen zorgen te maken over de levering en kunnen zich focussen op de installatie zelf en het helpen van hun klanten."
Charles Vanderstraeten - Service Delivery Manager
"De klant waardeert sterk dat hij bij Cebeo via één contact een totaaloplossing kan krijgen. Snelheid speelt daarbij een grote rol. Daarom probeer ik eerst de vraag van de klant goed te begrijpen. De oplossing vertaal ik in een gedocumenteerde offerte, waarbij ik rekening houd met onze voorraad en het vooropgestelde budget. Bij die offerte geef ik dan nog de nodige uitleg."
Marc Versleegers - Cebeo Hasselt
"Ik probeer het verschil te maken door steeds beschikbaar te zijn voor mijn klanten. Ik zoek naar een oplossing op al hun vragen. Als ik het antwoord zelf niet ken, vraag ik de hulp van mijn collega’s."
Vincent Beaufort - Cebeo Grâce-Hollogne
"Voor onze industrieprojecten hebben we dikwijls dringend vervangonderdelen nodig. Cebeo komt daaraan tegemoet met hun weekendleveringen."
Bob Boon - Verno Elektrotechniek
"Bij Cebeolightstudio werken we in samenspraak met de installateur, eindklant en eventueel de architect een volledig lichtplan uit. We begeleiden de klanten ook op technisch vlak: hoe dimmen, welke zijn de aandachtspunten voor kleurtemperatuur en -weergave? We merken dat deze aanpak werkt: veel installateurs vertrouwen ons ook hun volgende project toe."
Ymke Debacker - Cebeolightstudio Jette
"De klant verwacht dat hij in een filiaal snel bediend wordt, zodat hij meteen naar zijn werf kan vertrekken. Klanten komen eveneens voor technische ondersteuning. Ik zorg voor zo vlot mogelijke aankopen en afhalingen. Als er extra info nodig is, verwijs ik de klant naar specialisten die hem kunnen helpen."
Anthony Cammarata - Cebeo Jumet
"De Cebeo-specialisten kennen ons assortiment, en kunnen de juiste tools koppelen aan de juiste gebruikers."