De myOBO-APP: De mobiele oplossing voor elektrotechnische installaties

Met de myOBO app hebben gebruikers toegang tot de OBO productcatalogi - ook offline, zonder internet. Dit geeft hen de mogelijkheid om projecten aan te maken en te beheren, te exporteren zodat de gewenste producten direct naar het winkelmandje van de groothandel van hun keuze gaan.
De myOBO app is ook de directe lijn naar de klantenservice van OBO: Iedereen die hulp nodig heeft of vragen heeft, kan contact opnemen met OBO support via een bericht of door direct te bellen. Zo wordt slim plannen en werken.
Alle OBO catalogi altijd bij de hand
Geen internet? Geen probleem. De nieuwe myOBO-app laat u nooit in de steek, want daarmee heeft u altijd en overal toegang tot alle OBO-catalogi en productgegevens. En dat alles ook offline, zonder internetverbinding.
Via het product zoeken en de filteropties in de myOBO-app komt u gemakkelijk en snel bij het passende product.
Bent u onderweg? Met onze productscan haalt u alle informatie over een OBO-product snel en eenvoudig binnen op de bouwplaats: gewoon het product scannen en tekeningen, technische gegevens, montagehandleidingen, specificatiebladen, certificaten etc. zijn direct beschikbaar
Projecten aanmaken
Eigen projecten aanmaken en producten uit de OBO-catalogus toevoegen
Maak uw eigen projecten aan en voeg eenvoudig producten naar keuze toe uit de OBO-catalogus. U kunt uw projecten met slechts één klik als CSV-bestand exporteren. Voor elk project wordt automatisch een stuklijst aangemaakt:
Geef deze door via een Elbridge-interface aan uw groothandel, waar de door u gewenste producten in de winkelwagen voor u klaar liggen.
Een naadloze afhandeling is zo gegarandeerd.
Heeft u hulp nodig?
Met de myOBO-app bent u in persoonlijk contact met onze experts : u kunt direct contact met ons opnemen door te bellen of een bericht te sturen én u heeft de mogelijkheid om direct via de app eenvoudig een terugbelafspraak te maken.
Log in en profiteer van onze gepersonaliseerde support.